onsdag 8 februari 2012

tyck synd om mig nu.

har två nyheter, en bra och en dålig - börjar med den dåliga..
gissa vad?
jag har gått och blivit sjuk.
mitt huvud bankar, halsen svider, magen är dum och har träningsvärk, näsan rinner och ja - känner mig hängig.
idag i 4th period trodde jag att jag skulle spy haha, men ah gjorde det inte.
så idag efter skolan tränade jag inte, utan väntar väll tills softbollen imorgonkväll - vi har tryouts om mindre än 2 veckor GAAAAAAH.
vill gärna komma med i laget nu, bryr mig inte riktigt om jag inte får speltid men att få träna och ha kul med tjejerna skulle vara typ toppen!!
iallafall, så jag tränar nog imorgon även om jag kanske inte är på topp - blire värre så har jag en hel helg tills nästa träning att bli frisk på.

så, den bra är hahahhahahaha, jösses jag glömde vad jag skulle skriva . men jag har massa andra bra saker jag kan skriva, tusan också. var så taggad på att berätta, typiskt.
aja, så några bra saker dådå..
-- idag har jag skrattat så sjukt mycket med shauna, olivia, chuck, trey and savannah!
vi skrattade åt allt och ingenting, jag grät floder så gjorde savannah också.
-- åker troligtvis till IF på lördag.
-- typ ingen tid kvar tills mamma och mormor kommer!
-- har 104% i engelska. 100% är A. (har A i alla mina klasser)
-- NU KOM JAG PÅ VAD DET VAR!!!  shauna har nu ordnat så att jag räknas som en av hennes ungar, så jag får äta gratis i skolan !! YAY! det tråkiga med det är dock att jag har 10 dollar på mitt matkonto som man inte kan få tillbaka, men fett värt!

så vad sägs om detta inlägget, intressant va? ;)



vad ska jag skriva för att du ska bli berörd? 
hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?



Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: