lördag 25 februari 2012

sant som hander i skolan....

igar var det min mammas fodelsedag, och jag var inte hemma sa jag kunde saga grattis pa riktigt.
men det verkar som att hon haft en toppendag iallafall och imorgon are slaktmiddag hemma tror jag, sa brukar det vara iallafall - hoppas inte fler traditioner bryts.
(som julafton for mig, var inte hos segerson ju. och midsommar, vi aker till grekland istallet for till segerson!!)

forsta tryouten till softball var igar, det gick sadar - men jag tror att manga saknade fokus och sa..
men idag ar det nya tag, klockan 3 for mig. (sa hall tummarna for mig klockan 23.00 i sverige inatt, tack! )

iallafall idag fick jag en liten reminder av en annan blogg om en lat som vi lyssnade mycket pa i min affars-klass. har har ni den, tunak tunak tun !
(10 timmar sa perfekt att spela i klassrummet da man inte behover stata om den....)
Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: