tisdag 28 februari 2012

1 X 2 - prov pa amerikanskt satt..

 haha okej, har precis haft ett prov i ekonomi - slutprovet.
det var helt sjukt latt tyckte jag, men nagra andra holl inte med mig.
da kande jag bara, okaaaaaaaaaj..
en fraga var tillexempel:
vad ar monopol?
a. ett bradspel, dar du slar tarningar och passerar du ga sa far du pengar.
b. en reklam som mc. donalds har for att locka kunder (man far kuponger)
c. nar ett foretag ar ensam om att salja en viss vara.


josses kande jag bara.
proven har ar oftast som tipspromenads fragor, haha.

pa min engelska lektion sa gick min larare igenom allas betyg och kallade fram alla,
till mig sa hon: jag ar riktigt orolig over dig,.
jag blev nervos och trodde att jag glomt en uppgift eller nagot, men da sa hon:
jag skojjade bara, du ar den enda som har 100,  bra jobb!

aja, nu ska jag lasa lite bloggar medan de andra fortsatter de svara provet..

Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: