torsdag 16 februari 2012

Living young and wild and free.

ligger nyduschad i sängen nu efter softball träningen, näst sista innan tryoutsen nästa vecka :(
gaah, tiden går för fort - vill spola tillbaka och träna mer så jag är förberädd !
iallafall, idag fick jag paket från mamma och familjen, så mysigt - ska läsa tidningen någon gång i helgen för vi har långhelg pga. presidents day på mondag.

funderar på att sova nu istället för på lektionerna ;) har dock 2 sköna lärare som låter oss göra det, om vi fixar arbetet.
min arearep är jätte stolt över mina betyg, vill ni veta dom ?
History: 93% eller 94....
English: 105%
PE: 99%
Economics 95%
foods and nutritions 93%
max är 100, och över 90 är MVG.

StorNäsa.se
tack mamma/pappa ! :) 
nu ska jag söva, mihihi.
godnatt finisar :)
Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: