söndag 5 februari 2012

sanna

sisådär sanna, i måndags tog jag tag i ditt råd och köpte omega 3-tabletter, kapsyler eller vad det kallas med fisk olja i.
var svårt att svälja i början eftersom de är så stora, men kan elias och lova svälja tabletter ska väll jag med kunna det, så jag gav mig inte efter 1 glas vatten fortfarande med tabletten i munnen, fick ner den efter 3 glas.
men nu, efter att ha tagit den morgon och kväll så går den ner på bara 1 glas :)
övning ger färdighet - bästa citatet någonsin.

det var väll det jag ville berätta för dig, hihi.
Kunde ju skrivit ett mail, men ah - nu får ju fler veta, typ mamma iallafall, har glömt berätta för henne...
ha det bäst!
Puss på er ♥

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är Maja!
    Snart räcker det med en klunk...
    Det heter kapslar,inte kapsyler....
    Kram

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: