lördag 25 februari 2012

att hinna med...

okej, sa alla sager till mig att jag ska stanna upp - inte tanka sa mycket pa sverige utan ta vara pa min sista tid i usa.
men jag har en fraga, hur sjutton ska jag gora det nar tiden springer forbi?
jag hinner liksom inte med.
jag kollade pa min forr forra blogg, och den har tiden ar 2009 var nar jag glomde/tappade min lane telefon som jag lanade fran telia i nathalies bil. det kanns inte som att detta var 3 ar sedan, men jisses att det var.
och nar vi var i NY 19 augusti 2011, jag kommer ihag sa himla mycket fran den tiden.
hur jag svettades pa flygplatsen nar vi landat, hur killen i pass luckan flortade med mig, hur vi fick vanta pa flygplatsen i typ 511 timmar pa danskarna som inte kom, hur vi sen antligen kom till hotellet och fick sitta dar i 2 timmar och vanta pa vara ledare, hur vi spelade kort - forsokte komma pa vilket kortspel alla kunde, hur jag och luba gick upp pa hotelrummet oppnar dorren - ser nagon dar inne, far panik och slanger igen dorren igen - det var dock varan kara rumskamrat :)

ja jisses, tiden flyger men jag ska forsoka att verkligen ta vara pa sista tiden och gora den superbra!








 alltsa, hur snygg far man vara?
 pingis bordet fran stiga.
(har forovrigt sett 4 bort fran stiga nu)


jisses, har sa mycket bilder fran detta aret ! :D
Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: