torsdag 2 februari 2012

dagens fail. AS KUL!

okej, sa imorse sa shauna att de var groundhog day - jag tyckte hon sa grandpa day, abby blev superglad och skulle ringa v-mormor och jag blev lite sorgsen inombords, jag saknar min farfar...
iallafall, sa jag skrev typ pa facebook att jag skulle skicka min farfar en kram i tanken eftersom att de var grandpaday i usa.
sen pa bussen till skolan fragade jag en tjej varfor de har grandpa day, hon brast ut i skratt och forklarade att de var groudhog day!
jag tyckte ju att de lat lite lustigt, visst att man har mors och fars dag, men farfar?
aja, sa idag are groundhog day - inget annat.
(forovrigt ar de en liten filur som sover under jorden, han kikar upp idag och om han ser sin egen skugga sa gar han i ide igen och sa blire 6 mer veckor av vinter eller nagot liknande)
DET AR INTE ALLTID LATT ATT VARA UTBYTESSTUDENT.

har precis skrivit klart mitt samsta prov i historien, dumma economics ! :/
(eller ah, dumma mig som inte pluggade - det var helt enkelt roligare att prata med savannah tills efter 12 om allt och ingenting...)
Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: