fredag 17 februari 2012

glapp!

gaah, jag har ett problem - min sladd till min dator glappar och det är svårt att få den att ladda!!!
uschen vad jag hatar sånna problem, när den inte funkar längre kan jag inte ladda min lilla dator :(
jag har verkligen vart försiktig också för jag visste hur svårt de skulle vara att fixa ny, hoppas att den håller tills jag kommer till sverige :)
idag spenderade jag halva dagen i skolan, det var mycket roligt idag.
på historian kollade vi på film, sen hade vi extra lång advisory klass, så jag hängde med maddie, bailey och okänd, vi målade haha, jag suger på det alltså- maddie också dock :) hon ville köpa kitkat, så jag skulle följa med henne till automaten, men de fastnade som vanligt - så jag tog sats och sprang in i maskinen flera gånger för att få loss hennes godis..........
hängde också med vivien, lyssnade på slovansk ? rapp - hellustigt men hon sjöng med. (jag försökte men hon dissade mitt utalande, inte så lätt att tävla mot en slovak). Haha, iallafall det var intressant.
EF'srepkom, somvanligtvarjefredag, jagtyckerhonblirkonstigareochkonstigareförvarjegång.. hon tvingar dom att skriva på engelska till deras vänner från hemma !?
jag fattar ju att vi är i usa och ska prata engelska, pratar inte svenska med svenskarna här - men hallå, om en kompis skriver hej jag saknar dig, på sin profil på facebook ska man väll inte behöva skriva: oh heeey, i miss you too friend!!!!
aja, åkte till maddie efter skolan, chillade sen åkte vi för att äta på costa vida, mexicanskt, jag åt kyckling och ris, sen hängde vi i en butik där hennes släkting jobbade, as kul vare!
The man on the ledge, filmen vi såg på bio efteråt, fett värd film!!!
imorgonbitti blire nog träning med ash och vanniiiih :)

mycket text jag vet, men det är trots allt för mig själv (A)
Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: