lördag 4 februari 2012

170 dagar här imorgon

hej alla finisar!
jag kom nyligen hem från IF där jag var med två vänner, sandra och adriana.
vi hade superkul och sandra shoppade på rejält ett tag, själv tog jag det lite lugnt eftersom jag troligtvis ska dit nästa helg igen.
blev en klänning, fin-t-tröja och 2 linnen.
hade kaffe också, helt sjukt gott, hade liksom glömt hur gott det var!!!
latte from starbucks är inte att leka med alltså, framförallt inte med kakao på :)
iallafall, när jag kom hem runt 6-7 tiden var jag hungrig efter 7 timmars promenad i köpcentret, som tur var hade vannah gjort svensska pankakor, såg ut som tjocka plättar typ, men hon sa att de var nyttigare än vanliga yay!
ikväll chillar jag med shauna och trey eftersom de andra stack till IF för att byta ett par skor eller två hihi.
trevligt, blev lite jordgubbar som kvällsfika.
borde väll egentligen plugga istället för att sitta med datorn framför en film och småprata med shauna, men gaaah vem vill plugga en lördagskväll?
det var väll allt antar jag, ha det bra så skriver jag väll igen imorgon.
här kommer lite bilder:






Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: