torsdag 23 februari 2012

flag.

wehej, idag var de ju match igen - och vi vann.
jag akte inte dit for jag var lite nervos, for jag vill verkligen aka till boise haha sa jag stannade hemma.
men kunde jag halla mig borta fran matchen, - nepp.
sa jag loggade in pa datorn och sag matchen pa internet istallet.

idag i historian klassen sa fragade en kille mig hur cubas flagga ser ut.
jag hade ingen aning, haha  da sa han:
well, i guess it's just like a cube - right ?
EEEEHHM NO?! jag hoppas du skojar !!!!!!!!

iallafall, sen fragade en annan kille mig om spanska flaggan, han hade lite mera koll.
gul rod gul right?
noop, rod gul rod..........

jisses, iallafall - imorgoon are tryouts!
HALL TUMMARNA KARA LASARE!!!!
Puss på er ♥

1 kommentar:

  1. Klart vi håller tummarna!
    Lycka till...
    Kram från oss alla

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: