lördag 11 februari 2012

Saturday at the party.

HAHAHA, den engelska versionen av Ai Se Eu Te Pego - Oficial (Assim você me mata) whatever den heter är underbar.
jag, sovve och biggan sjunger den all the time!!!

iallafall, i fredags efter skolan kom birgit och solvor med mig hem - vi umgicks med shauna, mormor och bara snackade en massa. haha, låter lame men de var det inte alls. vi snackade om allt mellan himmel och jord. 
när vi körde hem birgit så stannade vi på brulims och köpte äpplen och senare åt vi det med PB! 
sen sov sovve här och vi kollade på hitta nemo

idag har vi vart i Idaho Falls och shoppat lite, jag köpte 2 tröjor på hollister, 1.5 t-skirtar på PAC SUN.
Jaha, 1.5 t-skirtar tänker ni - vafasen nu kan hon varken stava eller räkna, men det är faktiskt helt rätt.
jag köpte en as tyff tisha och sen köpte jag och lene en tillsammans - för de fanns bara en haha. så vi ska skicka den mellan oss ! som systrar i jeans men ah, med en cool t-skirt! kul va?
kan lägga upp bilder imorgon från idag.
nu ska jag sova och bli frisk.
min hals gör så ont att jag inte ens kan svälja mitt saliv, äckligt men sant.

Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: