söndag 12 februari 2012

En tid som har gått som jag inte kan ignorera.

tänkte skriva ett kort inlägg nu.
idag var jag hemma exakt hela dagen, följde alltså inte med till kyrkan pga. min hosta och förkyldning som drar ner mig så mycket.
men imorgon har jag bestämt att jag ska må bra igen, för då väntar prov.
har läst ut To kill a mockingbird nu, riktigt bra bok faktiskt. även om jag kanske inte älskade första delen av den men den andra delen vägde upp!
har läst 2 bra böcker här nu, den och count of monte cristo.
skypade med mamma och pappa idag, de var ensamma hemma eftersom frida flyttat hemifrån, jag är här och moa i vemdalen, men de verkar som att de klarar sig bra.
mamma ska dock sova borta nu ett par nätter så pappa blir riktigt ensam!
iallafall, saknar dom lite... ♥




Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: