måndag 13 februari 2012

jag saknar dig mindre och mindre

sitter och lyssnar på julmusik, även om jag längtar till sommaren.
fick 100% på ett av mina 2 test idag vet inte vad jag fick på det andra än, men detta hände utan att jag pluggade.
misslyckades med pannkakor nyss.
såg HELA 17 again, utan att klaga.

jag är helt enkelt inte mig själv idag.

anyhow, idag klädde jag mig i min nya t-tröja från American Eagle, nya koftan från hollister och mina jeans från Lauren Conrad som jag inte använt på lääääänge..
kändes nytt och fräsht även om kroppen och huvet var helt slut efter att inte ha gjort något på söndagen since i was sick.

iallafall, ska väll lägga upp samma bilder här som jag har på Facebook eftersom min moster inte har facebook vad jag vet?








Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: