lördag 4 februari 2012

i can't step of the cloud.

åh, idag fredag var vi lediga för de skulle ha vart parent teacher dagar i skolan men de var de inte haha.
iallafall idag har jag tvättat super mycket, säkert 10 tvättar + vikt allt , vuxenpoäng.
sen åkte jag till maddie, för vi skulle spela in en film som jag skulle va med i - men de blev aldrig av för de var 2 av killarna som inte kunde - så de ska göra de imorgon istället, och då kan inte jag! så ash tar nog över min roll tack gode gud - vet inte om teater är min grej..
iallafall, efter det blev de kiwi loco och basketball match. otroligt spännande var det eftersom vi först ledde med typ 18 p. och sen vann vi med typ 3.

imorgon går jag upp tidigt för att åka till IF med adriana och sandra, ska bli superkul!
sen vet jag inte vad kvällen bjuder på, kanske filmkväll hos maddie.
på söndag ska vi till kyrkan sen ska nog jag och vannah gå och slå lite bollar, yay! det är så roligt, kan inte förstå hur jag kan tycka de är kul för jag hatar brännboll, men de beror nog mest på tjejerna att jag tycker de är kul med softball.
tog nya bilder idag, men ah har inte dom i datorn så här kommer bilder från våra familjefoton!













Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: