torsdag 29 mars 2012

Looks like you're eating cardboard with ham..

jahaja, där fick jag för att jag försöker vara lite nyttig.
vanligt hederligt wasa knäckebröd går tydligen inte hem hos min amerikanska familj, haha.
men jag äter och är glad haha, så himla glad att de har de på walmart :)

gaah, detta inlägget gör ont att skriva för jag har redan träningsvärk i armarna efter några träningspass med jillian michaels idag och igår..
jag kan inte vänta tills mamma kommer så jag kan köpa nya löparskor för det börjar sprätta i benen nu, men jag vill inte springa barfota - det bränner så på rullbandet..

iallafall, idag har vart en bra dag i skolan och igår med för den delen.

  • igår bakade jag chokladbollar till min klass - u.s. lit - och de älskade det, de sa att de var typ godaste saken ever. hahaha, så svenska barn borde vara glada om de får chokladbollar på sitt kalas och inte klaga för att de inte fick någon prinsesstårta :) 
  • det var talentshow på assemblyn också - savannah, olivia och chuck schöng (?) halleluja :) 
  • vi har prov imorgon , men vi får ha anteckningar och så är de 1X2 frågor - tror ni att jag fixar de ? HAHAH, åh vad man inte kan låta bli att garva lite åt de am. skolsystemet.
  • vi ser på dances with wolves i skolan också - fin film fast boken är bättre!
  • val-vecka i skolan inför nästa års elevråd - så himla amerikanskt! t-skirtar, posters och massa: vote for blabla :) 

det var väll allt för nu, borde stänga igen datorn så livia och chuck kan sova - jag med för den delen :)
Puss på er ♥

1 kommentar:

Gör mig glad med en kommentar (: