tisdag 27 mars 2012

Is it good if a vacuum really sucks?

Haha, åh dagens titel påminner om min presentation jag hade andra dagen av tredje trimestern i webdesign.
jag hade gjort en lista på saker jag gillar och sakner jag ogillar med usa.
en sak som jag ogillar är deras dammsugare - dom suger. eller ah dom suger för att de inte suger.
hahah, jag as garvade där framme vid tavlan för jag hade inte riktigt planerat hur att säga det -
men ah det blev kul och alla skrattade.
min lärare är så himla härlig och "elak" mot mig för att jag är foreign.

idag har jag träningsvärk även om jag inte har tränat hemma sen i lördags - har chillat lite med träningen eftersom jag inte tränar söndagar (helig dag och allt sånt) och sen tränade jag inte hemma varken igår eller idag, det fick räcka med Body sculptingen för mina skavsår på fötterna och mitt knä har gjort lite ont.
nu känns det dock bra och jag kör på imorgon igen, dock utan skor tror jag.
ska köpa nya när mamma kommer (om 7 dagar!!!!!!!!!)


Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: