tisdag 20 mars 2012

detta är mitt största...

hahaha body sculptingen var superkul idag!
Qoutade Björn G med lisis på svengelska dock eftersom de tar ett tag att byta över och såntdär knas.
iallafall, är sore som sjutton idag så jag tog det lite chill på lektionen och har inte tränat hemma idag -
tänkte ta ett ordentligt pass imorgon ist eftersom jag inte ska gå till skolan.

imorgon är de en dag för juniorerna att se olika college och yrken, så utbytesstudenterna och seniorerna skulle komma till skolan 11.30 - men då har jag inte någon skjuts in och fick uppgifterna vi skulle göra på 30 minuterslektionerna imorgon redan idag så jag ska jobba hemma istället.. 
har bara engelska uppsatts och lite läsning så de ska bli skönt.
tänkte även städa upp huset lite samt träning som sagt :)




you had me at hello.

Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: