tisdag 6 mars 2012

känns riktigt skönt att..

sätta sig i sängen efter två träningspass, ett mage och ett ben.
body sculptingen har dragit igång, blir dock ingen rivstart där utan vi börjar med de lättaste hårda videorna sen går vi till insanity om 2 veckor.
idag körde vi abs och sprang lite, sen när jag kom hem chillade jag lite sen gick jag över tll g-mas och körde ett ben pass - kommer vara ond i kroppen imorgon, men då är det bara påt igen.
har hört att träning är bästa sättet att bli av med träningsvärk...
ska komma tillbaka till mitt vanliga jag - fast lite mer fit innan jag kommer hem.
(wish me good luck)
iallafall, idag fick vi snö igen...
jag bytte ut min 5e period till något mycket bättre tror jag.. har dock en presentation i det ämnet imorgon -
tema indianer!

imorgonbiiti blir det havregrynsgröt till frulle, med kanel och äpple - såg det på en bild förut och de såg så gott ut. (gillar inte ens havregrynsgröt haha)

iallafall, skypade med sovve ikväll - hon är helskön!
nu ska jag göra min presentation så jag har något att prata om imorgon :)

åh kul grej som hände i skolan:
kille i min health klass:
- my brother is a pirate.
jag:
- your brother is a what?
han:
- he's a ..... OKEJ, jag kommer inte ihåg vad han sa men det var inte pirate iallafall..
men det är okej, hela klassen trodde han sa pirate..
idag sa han något konstigt igen.
- my brother had that disease, ....... then he died.
och sen fnissar han lite.
det var hel lustigt och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.


Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: