söndag 25 mars 2012

220 days in the U.S ..

söndag kära läsare, söndag - och den har vart riktigt bra,
vaknade dock upp med huvudvärk men de gick över lagom tills kyrkan började.
Jag, savannah och olivia lämnade vid runt 14.30, alltså efter en timme för vi "mådde inte så bra".
Åkte hem och pratade med mamma på skype, hon har vart i frankrike och snart åker hon till mig.
det är ENSIFFRIGT tills hon och mormor kommer ! (YAY)
när alla kom hem igen åt vi middag sen svensk choklad - yummie liksom.
mmmmmm marabou.
iallafall, gjorde mina läxor, hjälpte abby med hennes lite och så bakade jag svenska kolasnitt/kolakakor till Olivia's speech about Sweden tomorrow.

har prov på tisdag i health, gud varför tog jag den klassen.
(för att jag gillar lärarn men ah) vi gör liksom inget annat i den klassen än typ kollar på film, svarar på 111 frågor ur boken och sen går igenom typ 7 av frågorna sen har vi test. sen upprepas detta...

jag fick mail av fridilusen this morning, det var kul och fick mej att längta till sommarnen.

åh andra roligheter :
- våran katt, den svarta är gravid : hon kommer troligtvis föda när mamma och mormor kommer !
- de gula katterna är killar! så nu har vi döpt dem, Chad and Ronnie :) 



fick världens största blister när jag och sovve tog promenad..



japp det var väll allt för idag kära vänner..
Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: