måndag 26 mars 2012

att lära sig nya saker!

okej en sak som jag lärt mig idag: läste precis att mitt namn betyder great mother, låter ju toppen inför framtiden haha.
nejmen jag håller på att skriva en dikt om en i min U.S litterature klass, så då kollade jag upp vad hennes 
namn betydde, weapon - så ah, tar nog inte med det i dikten haha.


idag efter skolan somnade jag nästan i bilen påvägen hem för vi åkte och hämtade abby oså.
sen kom jag hem och satte igång med plugget samt lyssnade på A*teens haha, det var inte igår. 
så himla kul att tänka tillbaka i tiden ibland, tur bara att modet har ändrats och så..


och just det, jag lärde mig en annan sak  idag också (blondtjej),  jag har alltid trott att finnland tillhör skandinavia - men det gjorde det ju tydligen inte. wow ,  blev helt paff och blown off my feet, jag hade verkligen ingen aning.
pinsamt? ja kanske.



Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: