måndag 12 mars 2012

havregrynsgröt

åh gissa vad.
mina knän gör ont idag.
tränade förut i 2 timmar ungefär, joggade 30 min och sen ben, armar och mage.
nu gör mina knän ont, på typ framsidan och insidan.
det gör typ ont på knäskålen, men röntgade ju knäna förra året och de visade inga fel på skellettet.
så jag vet inte om jag inbillar mig eller vad felet är, ska nog köpa nya skor snart dock.
mina är så utslitna att de inte har någon stoppning kvar på sidorna och hälarna, så plasten sticker fram överallt och gör ont.
iallafall, ska läsa lite nu sen ska jag nog ta en långsam promenad ute för de är så härligt väder - de kanske hjälper  knäna.
USA - haha idag var inte shauna eller bryce hemma så olivia åkte för att köpa pizza - typiskt amerikaner...
iallafall, jag åt havregrynsgröt istället för jag är inte alls sugen på am. pizza längre då de köper samma varje gång.
min havregrynsgröt turned out good, åt den tillsammans med lingonsylt från IKEA 
jag gillar ju inte ens havregrynsgröt, men de var supergott idag ändå - får nog bli de till frulle imorgon.


nehepp, böckerna väntar dags att ta tag i de...

Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: