lördag 10 mars 2012

happy girls are the prettiest

herrejösses!
jag kom precis hem från världens roligaste helg hos vilma och birgit!
Har skrattat så jag gråtet varannan minut!
åh, jag kommer sakna detta stället - men fasen vad jag har levt i nuet denna veckan.
underbar vecka om jag får säga så, nya klasser, nya erfarenheter och definitivt närmare vänskap med fina
människor.
och värdfamiljen ska vi inte tala om, de är för underbara.
garvar åt sms jag får av v-mamma, idag fick jag bild på vovven som var så söt så.
och en till bra sak, min familj där hemma - skypade med dom lite fort idag när de hade vänner över-
jag längtar till grekland!

åh vad jag älskar mitt liv.
BIG SMILE PÅ DET!

1 kommentar:

  1. Vad söt du är Maja!
    Längtar efter dig... Kram

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: