måndag 12 mars 2012

if you only knew.

åh så glad jag är att vi är lediga imorgon också, detta ger mig tid till att träna, läsa, skriva brev, fira biggan och chilla !
just nu vaknar sverige vid liv - det märks på facebook haha.
ikväll kollade vi än en gång på den "nya" footloose, trevligt när alla tränger ihop sig i vardagsrummet tycker jag..
skypade med mina föräldrar och moa idag, de åt lakrits och kebabrulle - säkert bara för att retas.
mamma ska ta med sig körkortsböcker och sånt när hon kommer så jag kan börja plugga, jag kommer ju ha massa tid på planet hem och på hotellet i NY. (har jag sagt att jag ska sova där påvägen hem också?)

jag funderar på att klippa av mig håret igen, men det kan nog bli så att jag väntar tills jag kommer till sverige så fridilusen kan göra det på mig.

vi drog tillbaka klockan igårkväll, så nu är det 9 timmar skillnad right ? jösses..
eller ? va sjutton nu blev jag förvirrad, vad är klockan hemma ?
nu ska jag nog snart sova , ladda inför en ny vecka :)

Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: