söndag 4 mars 2012

hemma aaaaaaaa..

(hemma reklamen)
ar tillbaka i rexburg nu efter 4 underbara dagar i boise, vadret var toppen, vi kakade pa panda, kollade pa grym basket, at hotellfrulle och levde livet!
blev ingen shopping typ, ska forsoka halla mig till vegas !
menjagkoptefodelsedagspresenttillminvardpappa, hanfyllerarsnart.
 nu har jag atit lite svensk choklad, gjort mina naglar, duschat, sitter med ansiktsmask och taggar infor morgondagen.
imorgon borjar min sista trimester har i usa!
ska bli grymt att se vad den innehaller, amnerna blir:
   Engelska B
   Webdesign B
   Health


Body Sculpting
   Marriage & Parenting

ar supertaggad for webdesign, health och BoSc!
hoppas ni mar bra darhemma, kunde inte skypa pga. att vi lamnade Boise idag.
jag mar toppen som ni kanske forstar pa den ovanstaende texten !




Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: