söndag 18 mars 2012

Det finns en fara I att aldrig hitta vägen och det finns nått vackert att vandra den ändå

Okej, dags att uppdatera !
min helg har vart helt galet bra och chill.
i fredags efter skolan åkte jag med sandra in till "stan" -
vi satt och snackade med killen som jobbar i butiken brevid jamba i typ 1 timme..
han var en trevlig prick faktiskt..
iallafall, sen hängde vi på walmart och mcdonalds :)
när vi åkte hem frågade amy, hennes mamma mig om jag ville komma över till dom för att några missionärer skulle dit... jag svarade tack men nej tack :)
åkte istället hem och hängde med trey och abby eftersom de andra var borta över natten,
så lisa kom hit och vi gjorde chokladbollar :)

sen på lördagen följde jag med lisa och heather till IF för shopping,
jag köpte tre par jeans för 115 dollar = 800 kronor...

sen hem och fixa lite innan vi åkte till Birgits födelsedagspartaj.
väl där serverades pizza och annat flöt.
vi spelade spel, pratade, slog ner en pinata, crashade ett bröllopsfest, hade party i bilen och såvidare..
det har helt okej kul - SKOJJA ! det var UNDERBART KUL!
vi spelade spel, typ som: med andra ord och ett annat roligt spel..
lisa var i mitt lag och hon hade ordet oatmeal(havre), då sa hon:
- oh, we had it for breakfast Maja!
- ehm, chocolateballs!??!?!
- no, after that!
- oh, oatmeal!
- YES!
alla andra: - you had chocolateballs for breakfast?!?!?!
svar ja, man kan ju inte motstå sånt på morgonkvisten...
iallafall, partaj i bilen påväg till brölloppet - sjöng och dansade med sandra, adriana och m'lynn - sistnämnda är as skön, de andra med förståss men ah jag har inte umgåtts med henne innan.
vi åkte till ett bröllop, dansade våra rumpor off och sen upptäckte vi att de var fel bröllop -
alla lämnar i panik och hoppar in i bilarna igen..
min första riktiga bröllopsfest och vi var inte ens bjudna - bra liksom...

vad sägs om bilder ?






















Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: