söndag 1 april 2012

April fools' !!!

Åh, härlig morgon.
Jag vaknade upp pigg och glad av att fåglarna sjöng utanför fönstret.
Åt frukost, havregrynsgröt, varma hallon och så jordgubbar - mumms!

Igårnatt så hade jag svårt att sova för jag försökte komma ihåg var min telefon var, imorse letade jag överallt men kunde inte hitta den. sen kom savannah in och sa att hon hade hittat den bland henens softball saker :)
Härligt, även om min telefon bara kostade ca. 80 sek så känns det ju skönt att kunna spara dom pengarna iför vegas eller så :)

I fredags efter skolan åkte jag hem och däckade i soffan, jag hade världens huvudvärk  men efter tuppluren så kände jag mig bättre och tog en liten promenad, sen kom sandra över.
Igår, lördag tränade jag, sen åkte jag, lisa och sandra in till stan för att vandra omkring - vi slutade upp i en park. Väldigt härligt att ligga där i solen och lyssna på musik!

Både igår och idag så är de general conference på TV, det är filmat från Salt Lake City. Det är typ en gudstjänst som hålls 2 gånger per år, på hösten och på våren. Detta är hela lördagen och söndagen, så alla familjer sitter inne och tittar på tv, och de går inte till kyrkan på söndagen.


Igår städade vi hela huset eftersom min mamma och mormor kommer hit, de ska sova i Abby och Treys room, så det var de rummet som alla spenderade mest tid i för att få det att se rimligt ut haha. Både shauna och min värdmormor har haft drömmar om att mamma och mormor har kommit, de är så himla excited när de berättar om det :) Shauna har räknat ner varje morgon och sagt, åh nu är de bara 5 dagar kvar - iiiih!
Jag tycker det är så kul att min v-familj är så himla glada och förväntansfulla också, inte bara jag liksom :)



Så, första april idag - har ni hittat på några spratt ?
Funderade på att göra ett till mig själv, (eftersom alla andra är så inne i gudstjänsten på tv.), typ att tejpa för vattenkranen eller så.. Men ah, det blev inte så sen..



EDIT: vi skrev sms till olivia och chuck over at g-mas att våran cat föder just nu, de kom springades över - as kul faktiskt! 


vad sägs om bilder ? 















och en video kanske ? :)

Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: