söndag 15 april 2012

you treat me like a stranger and I feel so rough

det var ett tag sen jag skrev hr kom jag på, onsdags var de va ?
jahaja, då ska vi se vad jag har gjort..
i fredags hängde jag med lene hem efter skolan, vi gick till hennes pianolektion och sedan ner till junior high för att heja på våra vänner som hade track meet.
det var jättekul men kallt som sjutton..
senare så gick vi till walmart och albertssons för att köpa apelsiner och vindruvor till bion som vi skulle gå på,
sen kom vi på att vi var hungriga för jag hade inte haft något sen skolan, och hon hade bara haft nachos sen från skolan, så vi gick till Subway för en sandwich.
titanic 3D var det vi såg, den var inte jättebra - jag föredrar faktiskt den vanliga.

på lördagen så städade vi huset och sedan gick jag ut i solen, skulle sola men blev rastlös så jag kastade en fotboll till mig själv - kul liv.
sen kom lisafisa till mig och vi drog in till brulims med olivia för att möta lene och handla mat att grilla :)
hade en toppen lördag tillslut !

idag pratade jag med familjen på skype, det var skönt att mamma och mormor kommit hem hela efter en lyckad NY resa :)














ikväll planerade jag , chucki, olivia och vannah när och hur de ska komma till sverige...
det lutar åt att de blir 2 år från nu..
Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: