fredag 6 april 2012

I'm so happy that you are here.

åh vad bra dagar vi har haft :)
i onsdags kom mamma och mormor till skolan och såg den, samt var med på min sista lektion..
sen kollade vi på softbolls match i blåsten och så åkte vi hem och lagade crepes, potatismos och äggröra - frukost till kvällsmat !

i torsdags åkte vi och handlade mat tills idag och igår, fisk och tacolåda YUM!
sen åkte vi till idaho falls, jag och mormor köpte löparskor, sen åkte vi till the mall för annan shopping.

idag, fredag vaknade vi upp till snöstorm - typiskt då vi hade planerat att åka till Jacksson, men de får bli imorgon.. så idag kollade vi runt på BYU, åt frozen Y på kiwi loco, shoppade och så åkte vi till Walmart..
vi lagade också fisk, alla var skeptiska innan men de gillade det allihopa !
Bryce's bror, syster och mamma och pappa kom över med systerns (vet inte hur hon stavas så jag ska inte ens försöka mig påt) med hennes familj, de var här 1 timma eller något :)

så imorgon åker vi till Jackson om vädret tillåter :)
hoppas ni har det jättebra hemma!
Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: