onsdag 18 april 2012

40 freaking days !

fasen vad fort tiden går, hinner inte med..
sen i söndags har jag hunnit: gå i skolan, umgåtts med mina vänner, hottubat x2, myst med småkatterna, typ 10 cm!! jag funderar starkt på att ta med en hem, för om jag gör de och mina föräldrar inte vill ha den så kan dom ju inte säga: lämna tillbaka den - för då måste jag ju åka hela vägen till usa= jag får behålla den :)
iaf, har vart på big juds, börjat läsa en ny bok: the street lawyer, John Grisham :) jag har också hunnit få ännu ett utbrott på mina area reps här, gud så dåligt ices sköter sig alltså. 
min värdmamma har gjort mer än vad de har gjort tillsammans, var nära att jag inte ens skulle få åka till vegas!!
nu har de löst sig iallafall, men de får fasen inget bra betyg den där organisationen.
surtjej.


jaja, är iallafall super taggad på vegas nästa vecka!!!
jag har tagit lite nya bilder de senaste dagarna så jag ska posta bilder här imorgon :)

 waaaaaaaaaaaah , snart där igen!





Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: