söndag 1 januari 2012

2012 - yaaaay!

OMGosh, berättar om nyår imorgon för nu är jag supertrött haha. 
tänkte bara skriva dag sakerna, och sen sova...
har förövrigt ingen koll på vilken dag jag bör skriva om så jag skriver 2 idag :)
♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.

oj, det var en svår en - måste vart när jag var liten. 
då det pirrade i magen dagen innan då man skulle sova, då alla vänner kom över på kalas där vi lekte hela havet stormar och sånt. 
haha, åh vilken lycklig barndom jag har haft! :) 
♥ Dag 19 – Något jag saknar. 

haha, ganska självklart kanske men ska rabbla ändå: 
min familj
min släkt
mina vänner
LOKA alt. ramlösa
att kunna ta sig vart som helst när som helst - cykel 
att ta promenixer med fannybanny när som helst 
åh, höll nästan på att glömma - vanlig DEO! (roll on sak liksom, har inte hittat det här och mina är slut, så nu använder jag en gel-deo sak. )


time for bed med buddybus

Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: