söndag 22 januari 2012

do you hear that, love?

detta har vart en oerhört händelselös helg.
i fredags var det junior miss, som savannah var med och tävlade i. det var typ som en skönhetstävling.
som hennes talang så sjöng hon, väldigt duktig är hon  - undrar ni vad hon sjöng?
gabriellas sång, en svensk låt med andra ord och gud vilken gåshud jag hade :)
hon vann dock inget pris at all, men vi tyckte att hon gjorde väldigt bra iallafall!!
vi kom hem typ halv 12 på natten, och sov till typ 12 på lördagen.
det spöregnade när vi vaknade upp, i januariiiiii
iallafall, i lördags pluggade jag, kollade på filmer, gick över till grandmas och ah gjorde mest ingenting..
idag, söndag så skypade jag med mina kusiner, moster och johan! superkul, de retades genom att äta fisk och visa den i camen hahahha.. jag har inte haft fisk sen jag kom hit!
det var superkul att se dom igen iallafall :)
sen pratade jag med mamma, pappa and moa - kul att se och prata med dom med.
kommer bli superkul att se mamma igen i april, och mormor <3

nu har jag pluggat ännu lite mer, har prov på tisdag och presentation imorrn........







Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: