onsdag 11 januari 2012

skrevs för typ 3 timmar sedan..

sitter just nu och tänar haha, mulitasker jo tack jag vet.
tränar låren och då passar det ju utmärkt att ha datorn i knäet.
har ju skrivit några saker som skiljer sig här mot i sverige, och en stor skillnad som jag har
märkt är att de flesta här tar sin religion på större allvar.
tillexempel så håller vi på att utforska hur det går till med stocks och sånthärnt, och vi kom
fram till att det är lite spel, tur och otur att försöka köpa rätt - ungefär som gambling.
då sa en tjej att hon vägrade göra vårt projekt (att köpa och sälja aktier under en månadstid, med fejk pengar på updown.com)
: - It's against my religion to gamble.
men hallå liksom, det är på låtsas och för skolans skull - inte direkt så att gud kommer bli ledsen för att du gör dina läxor.
iallafall, stor skillnad vad jag upplever det som iallafall.

annars då?
lyssnar på sommartider- gyllene tider, längtar till Nevada och Arizona!!!
tränat ett tag nu, 45 min jobb-spring och 30 min styrka,  dags för strech tror jag - för jag börjar bli hungrig haha.
har övertalat två kompisar om att ta body sculpting med mig nästa triestern - awesome.
dom har dock inte frågat skol-tanten som fixar scheman och sånt.. (hahaha, kom inte på vad de heter på svenska det enda som
springer omkring i min skalle är kurator, är de rätt ord?)

ha det bäst.Indefinitely - Puss på er ♥

1 kommentar:

  1. syo eller syv typ..? ;) eller ba school counselor;) hah

    p.s Jag lyckades ju kommentera nuu! :D

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: