onsdag 4 januari 2012

Your foolish pride keeps me from giving you more.

♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
släppte in folk i mitt hjärta tror jag.
är alltid rädd för att jag ska börja tycka om någon alldeles för mycket,
för jag vill inte bli för dependent av någon liksom , fattar ni ?
jag tar alltid allting med en nypa salt och inte så väldigt seriöst.
det är lite svårt att beskriva faktiskt märker jag nu,
men det makes perfect sense i mitt huvud även om jag skulle vilja ändra på det.
det gäller ju att leva lite risky och fullt ut liksom.


idag var förövrigt andra dagen i skolan efter lovet, och det är skönt/kul att vara tillbaka även om jag
inte riktigt gillar att alla läxor bara svämmar över en på en gång.
idag åkte vi till IF  och köpte dressing (hahahhahah, det var vad jag sa till mamma när hon ringde på skype- men jag menade såklart klänning(dress)) fail igen maja liksom.
hahha, tycker det är hur kul som helst när jag gör sånna fel om jag kommer på mig själv för ibland blir det liksom bara för mycket och jag garvar för mig själv super länge..
iallafall, hon hittade en superfin blå one :)
jag köpte fina hörlurar :)

Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: