tisdag 24 januari 2012

humor

börjar väll med 2 roliga bilder:

haha, swedishproblems <3
iallafall, idag äre måndag (hahah, skrev mondag, såg konstigt ut och bestämde mig för måndag), 
och jisses, nu kom jag på att det inte alls är måndag utan tisdag. 
okej, jag är trött so what?
idag i skolan hade jag prov första timmen, jag sög.
sen hade jag en presentation, gick superbra!
kollade på mina aktier, dom suger.
fick massa att göra i min economics klass, ska läsa i engelskan och läxa i foods and nutrition - kul eftermiddag.
men jag gick faktiskt på softball träningen efter skolan, superkul även om vi bara hade styrka/kondition.
jag kände mig inte så efter ändå :) blir nog värre på torsdag då det är softball-slå med trät- träning.
haha, iallafall - vi körde massa armar, ben, mage, kondition och la la la .. körde 90graders väggsittning, gick superbra - med 10 kilo i knäet.. men nu efter gör mina knän ont igen, skönt att de inte gjorde ont under träningen iallafall.
Okej, konstigt inlägg - nu ska jag plugga vidare.




Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: