tisdag 17 januari 2012

lista som pause i plugget

lovar att fixa med alla bilder från lisas party och resten av helgen imorgon  - idag har jag huvudvärk och massa plugg att fixa.

Vad gör du just nu?

försöker plugga, det går sådär eftersom jag inte har matrialet jag behöver
Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag är i tranås och gör sista året på gymnasiet, har startat ett UF företag med mina nya classmates!
Vad ångrar du, om något, i livet?Jag kan faktiskt inte komma pa nagot!
Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jeans, tröja och lite varmare kläder på morgonen till bussen.
Vilka 3 saker är du beroende av?
min vattenflaska, min dator och tuggumi.
Har du någon dold talang?
haha ne, skulle inte tro det, varken dold eller synlig!
Vad gjorde du i helgen? 
denna helgen: fredag- 
lördag- tränade, sov hos lina till söndag, skypade med hemma, åt massa frukter doppade i choklad.
söndag-kom hem runt 8, åt nudlar och kollade på film med v-familjen.
måndag-tränade, skrev brev, kollade på filmer, sen kom lisa och vilma hit och badade, sen åkte vi till vilma för sleepover! OTH <3 
tisdag- åt frulle och kollade på oth sen åkte vi hem från vilma, sen dess har jag bara försökt att plugga. 
imorgon äre skola igen. 
Vad har du på dig just nu?
mysbyxor, i love NY t-tröja och röd hoodie. 
Bästa skönhetsknep?
Ett smile. 
Vilka är dina dagens planer?
plugga sen sova tidigt.
Vad äter du helst inte?
jell-o och rootbeer. 
Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
 Kenza, utbytesstudenters och så min systers. 
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
nepp
Bästa staden/landet du besökt
falkenberg, halland i sverige och New york, usa. 
Vilken kändis får du höra att du liknar?
ingen tror jag. 
Vad är din största rädsla?
Att bli lämnad ensam.
Nämn en sak du aldrig provat på:
Droger
Vilka är dina favorit namn?
Liam, jack
Hur/Var vill du bo i framtiden?
vet inte riktigt, men falkenberg skulle vara underbart.

Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: