söndag 29 januari 2012

beach 2012

ikväll har jag och vannah gjort upp planer inför framtiden, vi ska bli fit och nyttiga.
Hejdå vitt bröd, godis, kakor, soda och allt annat onyttigt - Hej knäckebröd, morötter och vatten haha.
nejmen, om jag gör softbolls laget så kommer jag ha träning varje 5th period och varje 4th period har jag body sculpting nästa tri - hej träningsvärk!
har kikat in lite på tränings och kostbloggar, men de pratar om så konstiga saker, kesella och kvarg- de har inte ens de här haha, så vi ska väll försöka oss på någon annan metod.
försöka vara nyttiga med den maten vi har, för bär och frukt är ganska dyrt här..

iallafall, för min del så ska jag gå på bandet imorgon en timma eller så för att se hur knäet mår i snabbrörelse.
idag har svullnaden gått ner sig och känningarna har bara kommit när jag snurrat och bakat? , backat ?, hahaha iallafall...............
(pinsamt)

vi är as taggade iallafall, hatar att det oftast tar tid innan man ser resultat...
eftersom vi är två så hoppas jag på att vi ska kunna stötta och hjälpa varandra.
har ju tränat rätt mycket från nyår och ah, inte ändrat massa på matvanorna så det är väll felet antar jag haha.
usa kan vara riktigt farligt kan jag tänka mig, om man inte passar sig - men jag kan fortfarande ha alla mina kläder iallafall :)
aja, slutpladdrat - Godnatt!


Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: