tisdag 3 januari 2012

tar väll igen lite...

♥ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
detta måste ha vart dagen efter nyår då jag skulle svarat på denna, right ?
iallafall, haha. om det nu var dagen efter nyår, för ett år sedan så var jag antagligen lite bakis - sad truth!
mitt minne är super dåligt, kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde.

♥ Dag 21 – Min önskelista.
åh, jag önskar inget mer än att alla finisar där hemma ska må bra och så. längtar massor efter dom!
om det är typ materiella saker så känner jag inte att jag behöver någonting.. men det är klart, en egen liten båt att lira omkring med i sommar och en väldans massa bensin hade ju inte vart helt fel - haha jag längtar till sommaren!!!

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
läste kenzas blogg idag, det hon skrev om i detta inlägget tyckte jag var fruktansvärt. 
någon dag ska jag göra något stort för sånna här människor.


(till mosis, hahahahahahahhahaha)

Indefinitely - Puss på er ♥

1 kommentar:

Gör mig glad med en kommentar (: