fredag 27 januari 2012

wow - någon har börjat bli dållig på att blogga

hej alla!
denna veckan har jag verkligen haft fullt upp med massor, superkul men mindre bra för bloggen - då jag gärna vill ha massa nedskrivna minnen här tills jag blir gammal.
iallafall, har haft massa läxor, presentationer m.m., tränat och umgåtts med kompisar.
läxorna här kommer mycket oftare än hemma, och med ingen framförhållning alls - dock är de flesta korta men många :)
mitt knä pajar igen känner jag, det poppar till varje gång jag böjer det - ofta så att det hörs.
detta gör ganska ont kan jag meddela, så i helgen blire nog inte mycket till träning, har tränat softball, superkul och jobbigt :)
(mamma och pappa, jag tror att jag har löparknä- det verkar så på alla symptom)
ikväll åkte vi till panda express i idaho falls för bryce och shauna skulle käka middag, jag och vannah åt hemma innan vi åkte. (panda är franchise företag så jag ska bannemig dra dit det till sverige! )sen åkte vi vidare till Bonneville för basket match, otroligt spännande början men sen vann vi med 20 poäng . just nu ligger vi 1a så det blir troligtvis, state i boise!!! YAY :)
nu ligger jag och chuck och ska se på film i vardagsrummet, the illusionist .


Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: