lördag 31 december 2011

är lite bitter haha...

Hade faktiskt inte haft speciellt mycket imot att vara i sverige och fira in det nya året med mina fina vänner - för amerikanerna bryr sig inte speciellt mycket. 
och jisses, kom precis på att ni kommer leva 8 timmar i 2012 innan vi ens bytt år !!
Aja, här i Rexburg skjuter de inte ens raketer och inte pussas de heller, vad ska man då räkna ner till?
10, 9, 8 , 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 - nothing?
jösses, detta kommer bli annorlunda. 
min värdfamilj brukar tydligen inte ens stanna uppe till tolvslaget - men det ska jag ändra på iår.
haha, känner att jag låter bitter - ligger lite sanning i det faktiskt.
nyår brukar alltid vara så pirrigt och vackert med alla raketer!
förutom förra året, då det var super oroligt på stan i tranås eftersom det ryktades om att en bomb skulle smällas på torget!
iallafall, vi ska ha släkten här på lite fest - kines mat tema tror jag det blir så jag ska inte äta något imorgon utan spara mig till kvällen då shauna ska göra kyckling, ris och sås - min favvo här!
det blir nog bra alltid, iallafall annorlunda - och ibland är annorlunda bra :)
vad vet jag egentligen?
ha ett fint nyår alla finisar, kommer tänka på er imorgon natt. 


Happy new year!
May we all have a vision now and then,
of a world where every neighbor is a friend.


Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: