måndag 5 december 2011

att vara medveten om hur bra man har det (hjärta)

jösses, jag har inte updatterat på ett tag.
denna helgen gick superfort vilket är lite sorgligt, för jag har massa plugg som jag inte fick gjort..
i skolan läser jag the count of monte cristo - väldigt spännande bok som jag rekomenderar.
läs den gärna på engelska för det är många svåra ord i den och man lär sig massor :)

as for right now sitter jag i min säng och pluggar, dricker te och funderar lite över livet.
hur sjutton kunde just jag ha sådan tur att ha världens fantastiskaste föräldrar och syskon?
(och dessutom fått en underbar familj, grandma, kusiner och morbröder här i usa också, kommer bli svårt att åka hem.)
det är dock nu efter några månader iväg from dom som jag verkligen inser hur mycket de betyder och hur mycket jag älskar dom, jag ångrar att jag inte riktigt visade så mycket uppskattning till dom innan.
efter vårat skypesamtal i söndags var jag hel lycklig, det var så kul.
alla var på så bra humör och det gjorde verkligen min dag ännu bättre!
så jag tänkte skriva och tacka alla som gör mitt utbytesår så underbart och tacka mamma och pappa som gjorde det möjligt för mig att ens komma iväg, det betyder massor för mig!
jag älskar er! <3



 Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: