onsdag 14 december 2011

♥ Dag 2 - Min första kärlek.

Åh, min första kärlek.
hahah, jag vet inte vilken som jag ska räkna som min första riktigt kärlek.
Kanske var det en som dog ut ganska snabbt, kanske var det den lite obesvarade kärleken eller så var det kanske den då det var mest roligt i början - kanske har jag inte haft min första riktigta kärlek än!
Jag vet dock att jag har en kärlek till LIVET, det är fasen det bästa som hänt mig - happyfejs!

idag i skolan så fick jag reda på lite test, åt crepes och köpte ett hus i florida, miami i staden/stadsdelen Hollywood.
U N D E R B A R T !
min lärare i den kursen, han är så himla bra!
ville bara säga det, han, Mr. schiess och Ewa- min lärare i sverige är lätt de bästa lärarna jag har haft ever !
just so you know.

efterskolan köpte vi ugly tröjor tills imorgon, då det är ful-tröja dag i skolan.
på fredag är det summerparty eller något liknande.
och sen är det sånna saker på måndag-onsdag också, fast andra teman. tar reda på dom imorgon :)
på fredag är jag bjuden på bowlingkalas för sandra, på lördag är jag bjuden på något lussetåg sak - dom vill tydligen att vi ska sjunga svenska sånger eller något, men på lördag vill jag också vara hemma för några från släkten kommer och bakar julgodis och julpyssel :)

åh, det händer så mycket roliga saker med min svenska - inte när jag skriver men när jag pratar.
tillexempel så har meningar som:  "- nej tack, jag är fin." (no thank you, I'm fine.)slinkit ur min mun.
men också saker som: - var lever du i sverige? (where do you live in sweden?)..
gah, måste börja skriva ner allt roligt! jag glömmer bort det så himla fort.
nu ska jag plugga, klockan är 10.15!!!!!
dumma basket match - vi förlorade !

Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: