onsdag 21 december 2011

♥ Dag 9 - En perfekt helg för mig.

En perfekt helg för mig är en sommarhelg, (sommarlov) , så man slipper ha ångest på söndagen för att man ska till skolan på måndagen..
sover i stugen torsdag- fredag, på fredagen jobbar man morgon på torpön - gillar verkligen mitt sommarjobb. (+ att pengar aldrig är fel). fredag kväll åker jag in till tranås och umgås med mina finaste vänner och sedan stannar jag i stan tills det är dags att åka ut till torpön igen på söndagen för jobb - mittenpasset.
när jag kommer hem från jobbet blir det kvällsdopp och sedan grill med min familj och släkt! :)
jag tycker att detta verkligen låter som en toppenhelg :)
vad tycker ni ?

idag har jag vart rudolf i skolan, haha . det var santa's workshop-day.
tyvärr var det inte många som klädde ut sig, men jag fick många komplimanger för min outfit haha :)
bild på det?
okejdå..

har mer bilder på min kamera, som är ca. 15 meter iväg så jag orkar inte hämta den nu. 
ligger så skönt i sängen :)

efter skolan lyxade jag och vannah med taco time, quesidilla (?), hahah. och så köpte vi små potatisbullar. 
jag njöt som tusan, potatisbullar och lingonsylt från ikea ! <3
sen köpte vannah några äckliga chips med socker och kanel på, inget för mig kan jag ju säga..
skypade med moa och thilda också, super roligt :) 


Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: