fredag 23 december 2011

x-mas time!

♥ Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.
igår hade jag på mig team sportia shorts och en svart t-skirt. var inte ute en enda gång, förutom när jag gick över till grandma's ...
♥ Dag 11 - Mitt arbete.
på sommrarna jobbar jag på torpöns färjeläger - säljer glass, jobbar i kallköket och serverar :) 
jag trivs superbra där och rekomendrar verkligen stället :)

så igår gjorde jag inget mera än städade, chillade och slog in paket. det var ganska najs faktistk eftersom jag hade huvudverk, skulle egentligen umgåtts med sandra - men så blev inte fallet..

idag har jag bakat saffransmuffins och knäck - juligt!

tänkte lägga in lite bilder nu tänkte jag haha , bilder från när jag bakade knäck i morse - det såg ut och luktade som gröt! 










tänkte även lägga in en video på mina fina kusiner och moa - i bubblor i falkenberg .
kommer sakna dom nu på julen..

Indefinitely - Puss på er ♥

1 kommentar:

  1. Vad du fixar Maja! Hoppas muffinsen blir goda!
    Kram

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: