söndag 11 december 2011

you take me to heaven just by being you.

nu är jag hemma efter en underbar resa till utah!
vi bode i paradise, hos Arlas mamma och pappa - kommer fasen inte ihåg vad de heter :(
dom sa att jag var välkommen tillbaka när jag ville och med vem som helst, för nu är ju jag en del av familjen.
(nej, de är inte släkt med min värdfamilj påriktigt, men de känner varandra så väl att de ser varandra som familj)
gulligt tyckte jag.
iallafall, det var supervackert påvägen ner dit. bergen och alla slätter, gaah jag ville bara stanna och ta massa kort hela tiden men jag tog massa genom fönsterrutan på bilen istället.
på lördagen åkte vi till ikea och spenderade 3-4 timmar där, jag åt köttbullar, de andra åt pommes och friterad kyckling -.-
jag köpte såndär te-sak, knäckebröd, lingon, ost, glögg, svensk choklad och ah lite annat smått och gott.
min värdfamilj köpte massa saker och bl.a. typ 15 chokladkakor!
hahaha, galet?

efter ikea åkte vi till temple square, där mötte jag en svensk missionär som var från jönköping.
vi kollade på alla kyrkbyggnader och gick till ett museeum med orginaldelar från templet!!
jag tyckte det var super coolt.
imorse så skypeade jag lite med mor och far :)
och jag måste berätta en sak!
inatt drömde jag om min kära vänn maja eriksson, det var jätteskönt att prata med henne igen - även om de bara var en dröm.
loggade sedan in på facebook och då skrev hon att hon hade drömt om mig med den natten!
hur sjukt ?
jag berättade detta först för abby, min 8åriga syster, hon sa: jag tror att du saknar dina kompisar där hemma mer än du tror, och så tror jag att dom saknar dig med - det är okej att vara ledsen maja.
hur gulligt?
iallafall, berättade det för de andra i familjen med och ah de tyckte också att det var coolt.

nu är jag hemma iallafall, har precis ätit kvällsmat - knäcke med ost! YUM!
ska lägga upp bilder lite senare sen tänkte jag - det är ju ingen brådska iom. att ni fortfarande sover :)
Indefinitely - Puss på er ♥

1 kommentar:

Gör mig glad med en kommentar (: