lördag 17 december 2011

♥ Dag 4 - Det här åt jag idag. ♥ Dag 5 - Min kärlek.

hahah, gud så bra det här med listan blev - höll mig på rätt dag i 3 dagar..
aja, här kommer ♥ Dag 4 - Det här åt jag idag och  ♥ Dag 5 - Min kärlek.


♥ Dag 4 - Det här åt jag idag.
få se nu, fredag . 
Jag och savannah skulle ha en brödfri dag.. 
frukost, apelsin och 1 knäcke - för det räcknas som kex här? :o haha
mellanmål, apelsin!
lunch: tacossss, yum! 
mellanmål: pommes hahah,  USA!
kvällsmat: chickenwrap, (i tortilla) 
och sen gick jag på bio - starburst och popcorn , jag lina och jesse delade så det blev inga massor :)
haha, so much for that bread-free day..


♥ Dag 5 - Min kärlek.
min kärlek, hm. 
det är nog att resa , giltas det? 
hatar att flyga, men älskar att se nya saker och uppleva nya grejer. 
utmana mig själv med språk, pratade spanska (more like spengelska , (spanska-engelska) ) igår i typ 3 timmar!
problemet är väll att min 
kärlek är så dyr. 
förstog precis frågan på ett annat sätt nu förresten, menar den kanske att hur jag ger min kärlek ?
den sidan av frågan är för svår för att svara på..


just nu bakar jag, 
snickers, sannas julkola och ska väll kanske göra knäck och lussekatter imorgon :)
himla mysigt.
ikväll ska jag iväg på svensk carol-night :)
ska bli kul/intressant att se vad det innebär :)

har glömt att berätta att vi hade lock down i skolan i torsdags , dock var det bara övning.
lock down är för er som inte vet om någon galning/elev skulle ta sig in i skolan med något vapen, då ska alla låsa sina klassrumsdörrar, täcka för fönstrerna, släka och sedan sitta och vänta  och se vad som händer i ett hörn.  Mr. schiies som jag har pratat om så många gånger har för övrigt ett baseball-bat i sin gadrob i sitt klasrum haha ! älskar den mannen alltså!
vi hade historia med en sub , vilkarie (heter det så?) , hon glömde iallafall att göra hälften av alla saker så vi dog. (inte på riktigt då , men rektorn sa att om detta hade vart på riktigt hade vi dött.) det känns ju bra att veta..


jag älskar kolatomten <3




Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: