lördag 17 december 2011

nostalgi

gick precis in på bilddagboken! jisses säger jag bara, det har förrändrats massor! 
haha okej, en nostalgi grej till - bara för att jag och en vän började prata om detta så måste jag skriva det här haha . 
kommer ni ihåg när man kollade på klockan och det visade t.ex. 12.12 ? och man typ upp med fötterna - ni kommer att träffas? 
googlade fram listan, det kommer göra det roligare att kolla på klockan juu! :) 

00.00- Önska dig något.
01.01-Han/hon tänker på dig.
02.02-Han/hon kan inte vara utan dig.
03.03-Han/hon drömmer om dig.
04.04-Ni kommer kyssas.
05.05-Han/hon är din förevigt.
06.06-han/hon älskar dig.
07.07-Bara kompisar.
08.08- En blond kille/tjej gillar dig.
09.09-Du kommer se honom/henne.
10.10-En kille/tjej med brunt hår gillar dig.
11.11-Han/hon är ledsen utan dig.
12.12-Ni kommer att träffas.
13.13-Du kommer lära känna en ny kille/tjej.
14.14-Han/hon är kär i dig.
15.15-En mörk kille/tjej gillar dig.
16.16- Ni kommer bli tillsammans.
17.17-Han/hon talar sanning.
18.18-Han/hon är avundsjuk.
19.19-Han/hon gömmer sina känslor.
20.20-Någon kommer ringa dig.
21.21-Han/hon gillar när du kollar på honom/henne.
22.22-Han/hon gillar dig.
23.23- Du intresserar honom/henne...


My mistakes will make me strong.
I'm stepping out into the great unknown.
You're the right kind of wrong.

EN GREJ TILL:
- jag sa lite roliga saker idag igen och igår hahaha, på bion var de as kul - orkar dock inte skriva det men om lina skriver de på hennes blogg kopierar jag in det :) . men iallafall , idag : det enda jag kommer ihåg som jag sa konsigt, :( (måste skriva neer ) var: - jag gjorde det med den andra dagen!   (- i did that too the other day!)
Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: