torsdag 29 december 2011

what time is it ? / vannah

tänkte slänga upp bilder från julen här i idaho - roligt va ? :)
men först blir det en dag : 

♥ Dag 17 – Min favoritresa.
 min favoritresa är att varje år åka till Falkenberg med min släkt, vi har alltid så roligt även om det regnar - då blir de ullared, klitterbadet (?)  eller pizza och film oftast :) underbart om ni frågar mej.
men annars, så var min resa till england oxford i en månad superkul och jag lärde mig massor, dock inte av praktikplatsen på primark men av att klara mig själv tillsammans med 4 andra tjejor :)
och, självklart är detta äventyret som jag är iväg på nu faktiskt överst på listan. USA!! new york var fantastiskt till att börja med sen har lärt mig så sinnessjukt mycket, fått så mycket nya upplevelser och engelskan blir bara mer och mer flytande varje dag - drömmer på engelska ibland och räknar oftast på engelska vilket jag alltid kommer på mig själv med. hahah 
eleven, twelve, thirteen, fourteen  ... vasjutton ? igen?
blir alltid lika förvånad. 
min favoritresa som jag gjort här i usa med min värd-familj var när vi åkte till stugan och spenderade ett dygn där - var helt sjukt roligt :)
så, får ni läsare chansen att åka som utbytesstudenter - ta den! 

bilder!!
(dock ej i ordning)

 mina julklappar <3
 mina fina och mysiga tofflor.
 jag när jag skypade med släkten.
 abby and vannah på julaftonsfrukost :)



 the bettys sjunger på julfesten i körkan :)
 buddybus vaknade upp brevid mig på juldagen, mys :)
 so did abby and trey, tradition att alla bartn sover i samma rum natten till juldagen.
julstrumpan :)
 julstrumpan och min vakra pajamas.
 fin penn-fågel :)
 shauna och vannah var excited about all julgodis, knäck och lussekatter,.
 vannis :)
 ska inte ljuga, jag var med ganska excited om lussekatterna :)
 nöjda ungar med psp och ipods :)
 nöjda somsagt :)
mina grejor, blev super nöjd med alla finsaker + pengar :)
 Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: