tisdag 29 november 2011

vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag känner för att uppdatera bloggen, konstigt ju.
nu har iallafall en ny tri börjat och med den även nya perioder.
1. history
2. engelska
3. p.e
4. economics
5. foods and nutrition.

jag tycker att det flyter på ganska bra, men jag saknar förra trimestern eftersom att det var många datakurser och jag gillar datorer :) men det är kul att lära känna nya människor och lära sig nytt.
denna trimestern kommer nog ge mig väldigt många nya kunskaper eftersom jag har historia, engelska (kanske äntligen kan lära mig att använda gramatik rätt, det funkar när jag pratar men när jag ska skriva blir det helt lustigt) och ekonomi klassen verkar man lära sig hur mycket som hellst i, + att det är en bra lärare!

nu ska jag nog se på bra film och bädda ner mig i sängen för jag fryser!
ha det bäst alla! :)
And I’ll take off my halo, if you take off your wings
You don’t have to be invincible cause I sure ain’t no saint
You’ll always be my angel no matter what you do
Cause you take me to heaven just by being you.

Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: