onsdag 23 november 2011

det är ingen vanlig dag, för det är min 18års dag :)

okej, jag vet att jag gjorde om texten lite men jag tyckte att det passade bättre såhär :)
iallafall, som ni kanske förstår var det min födelsedag den 23e november.
jag började med att gå upp runt 10 för att duscha och göra iordning mig innan det var dags för kalasskype med släkten.
öppnade även mitt stora blåa paket från släkten då med, fick ite öppna det förrens födelsedagen.
det var iallafall massa fint i där och jag blev super nöjd för allting :)
tack! :)
fick även reda på att jag ska till grekland över midsommar!
hur bra födelsedags presenter kan man få liksom?!
jag är helt överlycklig!

och ni, det är inte slut än.
jag fick nämnligen välja mat och efterrätt också!
valde kyckling, ris och sötsur sås och chokladkaka/vaniljkaka :)
vi ska äta kakorna ikväll när vi ser på filmen: så som i himmelen.
och vet ni, jag har mer att berätta!
jag fick även en glaskub med jesus i, haha . ni tänker säkert vasjutton?
men det kan vara en av de bästa presenterna att ge någon som aldrig vill gjömma bort rexburg.
så jag blev överlycklig och så fick jag även en bobcat tjocktröja :D

jag har haft en superbra födelsedag och nu ska jag snart iväg och lyssna på en thanksgivingkonsert :)
imorgon är det thanksgiving och jag har fullt upp hela dagen så det blir nog inte mycket updattering.
på fredag är det black friday = shopping!
så jag kommer nog inte uppdatera förrens på lördag - men ni får ha det så bra!
bilder kommer imorgon eller efter helgen.
här kommer lite bilder från business tävligen istället :)





Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: