måndag 7 november 2011

Life is a road that I want to keep going

hej finisar!
det var ett tag sedan jag gjorde ett riktigt inlägg, har inte riktigt haft lust att blogga helt enkelt.
men nu ska jag uppdatera er!

så i torsdags var jag sjuk det skrev jag ju, och var därmed inte i skolan. jag har A i alla mina kurser just nu, hade 100 % i Body sculpting- min idrottslektion-men efter torsdagen så har jag nu bara 96 % i den kursen , min lärare är konstig.
iallafall, i fredags gick jag till skolan även att jag mådde sisodär och efter skolan åkte jag och åt frozen y. med savannah, maddie, abby, lina och 4 andra tjejer. det var gott men abby fick äta upp min eftersom jag inte hade haft så mycket mat det senaste dygnet så vart det lite för mycket...
på lördagen åkte vi och shoppade, eller ah inte jag men de andra :)

på söndagen var vi i kyrkan och det var en göteborgare som talade tillsammans med sin fru, jag fick dock inte chansen att snacka med dom ..

idag var jag i skolan och fick reda på att vi ska ha 2 finals i u.s government :o
kommer bli riktigt tufft!
men jag behöver ju inte få mer än C , vilket motsvarar ungefär godkänt, och just nu har jag A vilket ändå inte kommer räknas när jag kommer hem.
iallafall, jag har ju lite press på mig själv att göra bra ifrån mig i  vad jag än gör så jag vill inte få något annat än A (mvg).
efter skolan fick jag skjuts hem av tayla, hon är super snäll och rolig och verkligen inte alls sån som jag skulle umgåtts med i sverige men ah, hon är jättesnäll mot mig iallafall.
jag skas umgås med henne någon gång i veckan, hon är dock ganska busy med musikalen och allt..

imorgon är det tisdag vilket betyder att jag troligtvis ska på softball träning, men än så länge är de bara i gymmet och styrketränar - vilket kan behövas.
ska bli kul att träffa de tjejerna lite mer!
eller ah, nu kom jag på att jag nog inte hinner gå på softballen imorgon, måste till wallmart och till posten.

ikväll var vi förövrigt hos Lisas värdfamilj och spelade Uno och bubblan, fast här heter bubblan skeden och man fångar skedar istället för att blåsa upp munnen, men vi körde båda varianterna.

nu borde jag stänga ner datorn eftersom mina systrar vill sova.

farmor om du ser detta så vill jag att du ska veta att jag hoppas att du blir bra snart!
åh, måste bara berätta en sak till.
på min födelsedag, 23 november så är vi lediga så då ska min familj ha födelsedags fest hemma så jag kan sskypa med hela släkten inkl. farmor och farfar för dom har jag inte skypat med än, can't wait!

har fått våran andra snö nu med, och det är under nollan hela nätterna.. brr!


jag och budds, han sover med mig varje natt..

ta hand om er där hemma!
Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: